Verzenden
Zodra uw betaling door ons is ontvangen, gaat de levertijd in. Onze standaard levertijd van artikelen die op voorraad zijn (te herkennen aan de groene stip links boven in beeld) is 1 tot hooguit 2 werkdagen.
Wanneer er 1 of meer artikelen uit uw bestelling niet op voorraad zijn dan is onze levertijd iets langer. Onze inkoopdag sluit op dinsdagavond en wij krijgen deze inkopen dan op donderdag binnen en deze versturen wij dan ook direct op die donderdag. Heel soms kan dit vrijdag worden, afhankelijk van de post. Dit geldt dan dus niet voor bestellingen die gedaan zijn op dinsdag na 21.00 uur en op woensdag welke bij ons niet in voorraad zijn. Hierbij dient u rekening te houden dat het dan ruim een week kan duren voordat uw bestelling bij u binnen is.
Alles wat u bij ons bestelt wordt vanzelfsprekend te alle tijde zeer zorgvuldig door ons ingepakt en verzonden!
Wanneer een bestelling zowel bij ons als bij de de leverancier niet op voorraad is dan kan het (helaas) voorkomen dat we een deel of uw hele bestelling niet binnen de hierboven genoemde tijden kunnen leveren. Dit is dan overmacht, maar we zullen u dit altijd zo snel mogelijk laten weten.
Verzendkosten Nederland met PostNL
Bij bestellingen tot € 85,00 bedragen de verzendkosten € 7,00 inclusief track & trace code.
Bij bestellingen vanaf € 85,00 betaalt u geen verzendkosten*
Wij maken voor het verzenden van al uw bestellingen gebruik van Post.nl met track en trace code en daarop zijn de Algemene Voorwaarden van Post.nl van toepassing.
* wanneer er producten uit een bestelling van € 85,00 of meer geretourneerd worden, waardoor uiteindelijk de hoogte van het bestelde bedrag onder de € 85,00 uit komt zijn wij genoodzaakt om de eerder, door ons, betaalde verzendkosten alsnog op u te verhalen, wij zullen dat dan direct verrekenen met de door u retour gestuurde artikelen.
Verzendkosten België met PostNL
Bij bestellingen tot € 125,00 bedragen de verzendkosten € 9,00 inclusief track & trace code.
Bij bestellingen vanaf € 125,00 betaalt u geen verzendkosten*
Wij maken voor het verzenden van al uw bestellingen gebruik van Post.nl met track en trace code en daarop zijn de Algemene Voorwaarden van Post.nl van toepassing.
* wanneer er producten uit een bestelling van € 125,00 of meer geretourneerd worden, waardoor uiteindelijk de hoogte van het bestelde bedrag onder de € 125,00 uit komt zijn wij genoodzaakt om de eerder, door ons, betaalde verzendkosten alsnog op u te verhalen, wij zullen dat dan direct verrekenen met de door u retour gestuurde artikelen.
Verzendkosten Duitsland met DPD
Bij bestellingen tot € 125,00 bedragen de verzendkosten € 10,00 inclusief track & trace code.
Bij bestellingen vanaf € 125,00 betaalt u geen verzendkosten*
Wij maken voor het verzenden van al uw bestellingen gebruik van Post.nl met track en trace code en daarop zijn de Algemene Voorwaarden van Post.nl van toepassing.
* wanneer er producten uit een bestelling van € 125,00 of meer geretourneerd worden, waardoor uiteindelijk de hoogte van het bestelde bedrag onder de € 125,00 uit komt zijn wij genoodzaakt om de eerder, door ons, betaalde verzendkosten alsnog op u te verhalen, wij zullen dat dan direct verrekenen met de door u retour gestuurde artikelen.
Verzendkosten Luxemburg met DPD
Bij bestellingen tot € 150,00 bedragen de verzendkosten € 15,00 inclusief track & trace code.
Bij bestellingen vanaf € 150,00 betaalt u geen verzendkosten*
Wij maken voor het verzenden van al uw bestellingen gebruik van Post.nl met track en trace code en daarop zijn de Algemene Voorwaarden van Post.nl van toepassing.
* wanneer er producten uit een bestelling van € 150,00 of meer geretourneerd worden, waardoor uiteindelijk de hoogte van het bestelde bedrag onder de € 150,00 uit komt zijn wij genoodzaakt om de eerder, door ons, betaalde verzendkosten alsnog op u te verhalen, wij zullen dat dan direct verrekenen met de door u retour gestuurde artikelen.
Verzendkosten Groot Britannië
Bij bestellingen tot € 135,00 bedragen de verzendkosten € 12,00 inclusief track & trace code.
Bij bestellingen vanaf € 135,00 betaalt u geen verzendkosten*
Wij maken voor het verzenden van al uw bestellingen gebruik van Post.nl met track en trace code en daarop zijn de Algemene Voorwaarden van Post.nl van toepassing.
* wanneer er producten uit een bestelling van € 135,00 of meer geretourneerd worden, waardoor uiteindelijk de hoogte van het bestelde bedrag onder de € 135,00 uit komt zijn wij genoodzaakt om de eerder, door ons, betaalde verzendkosten alsnog op u te verhalen, wij zullen dat dan direct verrekenen met de door u retour gestuurde artikelen.
Afhalen
Het is ook mogelijk dat u uw bestelling zelf op komt halen in Valkenswaard. Dit gaat altijd uitsluitend op afspraak, houdt u daar alstublieft rekening mee. U kunt deze optie aanvinken tijdens het bestelproces. U kunt tevens aangeven op welke manier u uw bestelling wenst te betalen, vooraf via iDeal, via een bankoverschrijving of pinnen of contante betaling tijdens het afhalen.
Herroepingsrecht
U heeft te allen tijde het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Na deze annulering heeft u nogmaals 14 dagen om het product/de producten retour te sturen. Het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten worden dan gecrediteerd. De kosten voor het retourneren van uw eigen huisadres naar de Bunzlau Winkel komen altijd voor uw eigen rekening. Mocht u gebruik maken van het herroepingsrecht, dan zal het product met alle geleverde toebehoren, het liefst in de originele staat/verpakking, aan de Bunzlau Winkel geretourneerd dienen te worden. Om gebruik te maken van dit recht dient u altijd eerst contact per e-mail met ons op te nemen. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag, na ontvangst van de geretourneerde artikelen, binnen 14 dagen terugstorten op uw rekeningnummer.
!! Uitzonderingen op deze regels betreft onze losse theepotdeksels, alle artikelen uit de uitverkoop, alle 2e keus outlet artikelen plus alle artikelen en of decoraties die inmiddels vervallen zijn en die wij niet op voorraad hebben en dus speciaal voor u inkopen !!
Retourneren
In principe geldt het bovengenoemde herroepingsrecht dus ook als retourrecht. Uitzondering zijn speciaal voor u bestelde producten, producten uit de OUTLET en andere categoriën die dat aangeven en artikelen die decoraties bevatten die reeds uit het assortiment zijn. Het geretourneerde product wordt alleen door ons geaccepteerd als het ongebruikt, onbeschadigd en het liefst in de originele verpakking retour gezonden wordt. U betaalt hierbij altijd zelf de kosten van de retourzending.
Het retourneren van een product dient u per e-mail aan De Bunzlau Winkel kenbaar te maken. Hierbij dient u uw volledige naam, adres en het ordernummer en eventueel klantnummer te vermelden. Als een retourzending niet vooraf gemeld is, kunnen wij deze helaas niet in behandeling nemen. Als u een artikel van ons ontvangt dat onverhoopt beschadigd blijkt te zijn, dan dient u dit per e-mail, op de dag van ontvangst, inclusief een foto van de beschadiging, aan ons door te geven. Wij zullen dan altijd ons best doen om voor een passende oplossing te zorgen. Bij vragen of onduidelijkheden hierover, kunt u ons bellen.
Wilt u gebruik maken van het herroepingsrecht of iets retourneren dan kunt u dat ons laten weten via info@bunzlauwinkel.nl.
!! Uitzonderingen op deze regels betreft onze losse theepotdeksels, alle artikelen uit de uitverkoop, alle 2e keus outlet artikelen plus alle artikelen en of decoraties die inmiddels vervallen zijn en die wij niet op voorraad hebben en dus speciaal voor u inkopen !!
Ruilen
Wat u bij ons in de webshop of winkel koopt kunt u te alle tijden omruilen voor een ander artikel of eenzelfde artikel met een andere decoratie MITS de Bunzlau Castle sticker en de 1Qlty sticker nog op het artikel geplakt zitten. Zodra deze verwijderd zijn is het artikel zijn verkoopwaarde kwijt en kunnen wij het dus niet meer verkopen als het A categorie product, eerste keuze, dat het wel is.
Breuk
Als er iets onverhoopt kapot bij u aankomt is het de bedoeling dat u de dag van ontvangst (dit is de dag dat wij doorkrijgen van Post NL dat het pakketje is afgeleverd) de artikelen uitpakt en bekijkt, 1 of meerdere dagen later kunnen wij namelijk niets meer voor u betekenen als er onderweg iets kapot is gegaan. Omdat we dan nooit meer kunnen achterhalen wat er in de tussentijd met de doos gebeurd is. Stuur ons daarom altijd dezelfde dag:
- de foto's van de breuk
- als ook foto's van de doos
- en foto's van het verzendetiket op de doos.
Helaas kunnen wij hierop geen uitzonderingen maken, ook niet als u ten tijde van de aflevering op vakantie bent of een weekendje weg, houdt hier dus altijd rekening mee alstublieft!
|